40 minuter ungefär ;D

Hejsan ! Vet ni en sak ? Jag var ute i 40 minuter förut ut, på ett ungefär ;) Och det var kul men jag var tvungen och gå in för jag började frysa om fötterna ! :S Men om jag inte hade gjort det hade jag fakitskt stannat ute längre ! Vi lekte ''Monstret'' ^^ Alltså Jag,Martin,Marcus & Madeleine lekte det ! Det var en kul lek... Martin och Marcus var monster och jag och Madeleine var bönder eller nått x]
Sen när jag hade gått in då så gjorde jag ingenting, tog mig en Kiwi och sen ett äpple. Sen ropade mamma ''Hallå'' och jag gick in till henne ! HEHÖ... Och nu är jag placerad här vid datorn och ahr inget speciellt och göra ! Vet ni en sak ? Det började hagla när vi var ute !! xD Och jag fick en hagelbit vid näsan och det gjorde ont ! Sen slutade det ett tag sen började det igen, det blåser och väldigt mycket ute ! Och när jag kollar ut så är det en tanke som kommer upp i mitt huvud ! VÅÅR det är en skön tanke att tänka !! :D <333 För jag orkar inte med mer vinter ^,^ Hehhe, gör ni det ?
Det blåser så mycket att det var en kruka som höll på och ramla ner jämt nyss ! Och det var ju tur att den inte gjorde det ! För den var gjord av glas eller porslin vad man nu ska säga ;) Men det var allt för mig ! Heeejdååå :D<33
Hörs senare !

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Caroline

sv: hihi, det e ju fett gott ^^

2011-03-05 @ 17:52:58
URL: http://czheng.blogg.se/
Postat av: Kakan

Sv:

Super! vad görs just nu? <33

2011-03-05 @ 22:39:55
URL: http://kakansfotoalbum.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0