1 DAY ! <33333333333

Jippie Hurra ! :} Det är bara 1 dag kvar tills jag fyller år !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^ JIPPIE... Och imorgon i skolan skulle det inte förvåna mig om det kommer några och ställer sig och sjunger för mig vid mitt skåp... Men äsch, det är nog ingen som vet att jag fyller år ^^ Så det är väl skoj, men i klassrummet kommer dom sääkert och sjunga ;] För det gör vi alltid för dom som fyller år ! ;D

Men jag sitter i alla fall här och är mätt, är inne på Facebook och sen gör jag inge mer x] Men jaja, det här blir sista inlägget, det får bli mera när jag är hos pappa ;} Men jaja, man får hoppas att Madeleine inte har suttit vid pappas dator nått idag ! O: Annars får jag väl sitta vid mini datorn !!

Heejdååå ;D Ska lattja lite kort nu <3

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0