Kul dag !

Min dag :

Jag vartill Torsby med Malin,Bibben,Ronja & Magnus.. Där skulle vi släppa av Magnusvid jobbet sen åkte vioch köpte glass :> Jag köpte då en mjukglass!
Sen kom ja hem.. Satte mig vid datorn och spelade runt. Senare mot kvällen bar det av till Torsby igen bara för att Malin ville köra lite grann eftersom hon inte hade kört på länge. Där köpte jag en kulglass med smak av
SaltLakrits & Blåbär det var MUMS! Sen så kom jag väl hem, va ute med familjen.. Sen satte mig i köket och såg att Glassbilen susade förbi som en idiot xD Hon som körde körde verkligen snabbt !! o: Så Jag,Pappa,Ronja & Malin slängdeossi bilen och jagade den, men vi hittade den inte.. Så vi åkte hem kollade datorn och sen slängde vi oss i bilen igen!! OCh till slut hittade vi den älskade glassbilen.. Så Vi fick vår glass till slut, TUR DET ! När man kom hem från den jakten tog jag mig en glass till ! Hehehehhehee, har ju ätit jätte mycket glass..

Glömde säga att vi var ju och badade och det var kaaallt !! Men sköönt ;)


BajBaj !<3

Ska även med fölk på en Nattpromenad sen !



Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Josefin

Sv: Tack! :)

2011-06-22 @ 20:22:23
URL: http://pocke.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: aw, tack :D

2011-06-23 @ 15:14:28
URL: http://czheng.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0