Siims :D <3

Hej :) Idag så har man varit till Badhuset med Niclas,Marcus,Magnus & Ronja :) Det var väl kul !! När jag och Ronja gick upp så duschade vi såklart sen så bastade vi ! Det var gött... Sen så satte vi oss under ''hårtorkar'' och efter ett tag så kom jag på att jag hae glömy min nyckel i duschen jag duschade i innan xD Så jag gick dit ovh det avr nån annan som stod där och duscha... Hon sa bara : Är det din nyckel ?!    Jag: Jaaaa.....

Jag försökte i alla fall låta lite trevlig så man får hoppas att jag gjorde det xD Men det var i alla fall lite Pinsamt !
Just nu spelar man Sims för fullt för man måste ju passa på när Malin inte är hemma ! Heheheheh ;P Så jag ska nu återgå till mitt nördande eller så kanske jag gör nått annat innan !

Heejdåå ;D


<-- Ganska Gammal Bild

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Kakan

Vinn BLOGGSVAR



http://kakansfotoalbum.blogg.se/2011/february/tavling-om-bloggsvar.html#comment

2011-02-26 @ 20:39:14
URL: http://kakansfotoalbum.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0