Jao.....

Ops ! Förlåt mig för att jag inte har bloggat på 3 dagar ! :s Det är ju inge bra !! Men jaja... I förre går så fyllde Mattias (min storebror) år ! han blev 20 ^^

GRATTIS I EFTERSKOTT MATTIAS ! :D <33

Inte för att han läser min blogg då, men är snäll och skriver så ändå !!!
Och jaa.. i före går var det Fredag och på kvällen/natten åkte jag hem till mamma och skulle sova där och så sov jag här inatt också idag måste man åka hem för det är skola imorgon och mamma jobbar! Men jag skulle ju mer än annat vilja stanna här för att kunna bli frisk, jaa.. Är förkyld och har hosta. Det gillas inte.

Men jaja... Igår hade jag även lite feber, men inte mycket alls bara 37.8 det är pyttelite! Tror nog inte att jag har nån idag ! ^^

Men det var allt för mig !
Hejdå ! <3

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0