Höhö !

Heeej ! (:

Idag så åkte jag hem från mamma vid 3 nån gång.. sen tog jag världens snabbdusch och efter det blev det att slänga sig på cyklen och åka hem till Linnea där även Lovisa var !! Det var kuul, sen när jag skulle hem dog jag och Linnea i trappan och nu menar jag inte bokstavligt ! (; Men vi skrattade ganska mycket... Och vet ni en sak? Linnea har gjort nån krullidutt i mitt hår som jag ska sova me inatt så vi får väl se hur det ser ut till morgonen...

Så jaa ! Man får se till och lägga sig tidigare än vanligt nu och sen ska man gå upp tidigt också för man ska till skolan ! Vi slutar 20 över 1 så jaa.. det är väl najs? Det tycker jag i alla fall...

I början av dagne hade jag problem med kläderna också men det fixade Linnea! <3
Visst är hon snäll?

Men jaja... Vi får väl höras imorgon när jag är hemkommen !!!!!!




Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0