Toner snurrar runt i huvudet ! O.o

Heej ! Nu sitter jag här och det snurrar runt Pianonoter i huvudet på miig ! xD Jag satt och spelade låten som jag har i läxa så många gånger så det bara snurrar runt i huvudet på miig xD <333 Men så är det väll när mna tycker det är kul att spela piano ?? ;) <33333

Men nu lämnar vi det ^^ Ni vet det där inlägget jag la in förut ! Med Morgondagens kläder ! Alla kläder där är nya xD Bara så ni veet :D <33 Tyckte ni dom var fina eller fuula ? ;o Jag tycker iallafall att dom är fina :D Alla kläderna har jag fått från mamma och pappa förutom tröjan :) Den var jag med när mamma köpte.. Den var billig :D 40 kr och jag tyckte den var snygg...

Men jag kollade på storlekarna och tog ut en från stället den hang på, då stog det st. 170 och jag sa Oj det var för stort ! Men mamma sa att jag skulle prova den... Men jag trodde att man inte fick det xD Men mamma bara Joo det är klart att man får ! Hur skulle man annars kunna veta om den passar eller inte ? Hahahahaha xD

Jag är inte så smart som ni kanske märker ;) Men det var allt för mig idag/ikväll ska väll gå och göra mig i ordning snart och soova ;D Skoola imorgon, men innan jag går och lägger mig ska jag spela låten EN GÅNG till på Pianot så jag är säker på den :D Ni ska också få en eller två bilder :)

Heeejdååååå :D <333333








Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0