:O:o:O:o:O:o

Heeej ! :) Idag så har jag varit hemma hos Linnea :D Imorgon så är det Dansuppvisning ! ;o På Stjärnan (Biografen) kl. 19.00 och det är alltså kl 7 på kvällen ;) och kl betyder å klocka/klockan ^^

Just nu sitter jag vid pappas dator som då ståri vardags rummet :D !

Men när jag var hemma hos Linnea så pratade vi bara ! xD Hon har ju varit borta i 2 veckor så det finns allt mycket att prata om :) <33 När vi skulle äta mat så fick vi små söta kyckligfileér, det var JÄTTEGOTT :D<33333


Men det var allt för mig just nu :) Eller ja ! Blir dåå inget mer bloggande ikväll ^^ Men imorgon så ska jag berätta hur det gick på dansen m.m. :D Heeeeeeejdååååååååå :D <3333333333333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0