Nothing Special To Do...

Heeej ! Nu sitter jag här vid pappas dator :D Njuter av att det är helg ;) <33 Idag så gick man upp kl. kvart över 8... -.-'' Jag bara vaknade och var pigg, kände mig så iaf xD

Idag ska Esmée kanske sova här ^^ Who Know ?? ;o Men man får väll se... Antingen ringer hon till mig senare idag eller så kanske jag ringer.. x) Men jag har inte alls mycket att skriva om, jag kan ju säga vad jag har gjort dom här senaste 2 timmarna och 35 minuterna... Jag har å kollat på tv (Y) Sen så har jag spelat TV-spel med lillebror :) <3 Vi spelade Guitar Hero och det var väldigt kuul ! Vi spelade på Expert och det var väldigt jämt, vi satt och tryckte på knapparna som några helt andra IDIOTER... xD

Men det var allt för mig just nu ! ;) Heeeejdåååå :D <33333


 <-- Lillebror :D <3 (Han har inte så långt hår nu)

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0