Mârten imorgon :D <3333333

Heeej alla ! :D Imorgon så kommer jag LÄNGTA ihjäl mig tills skolan SLUTAR för efter skolan är slut blir det RAKT ner till Torsby ;) <333 Ska ju gå på Mârten :D <333

Jag kanske inte får gå med Linnea då ;( Men man får hoppas på att hon blir frisk :D <3333 Men Esmée skulle gå med miig och Linnea, men om inte Linnea dyker upp iskolan imorgon så blir det väll bara jag och Esmée dåå ^^

Såå Imorgon får man använda hjärnan mycket ;) För man måste ju ta med sig Plånbok om man ska ner på Mârten direkt ;D <33


Men det var allt Heeejdååå ;) <333

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

Jag har 38.7 så.. Vet inte riktigt "/ :(

Men vi får se imorgon! <3

2010-09-09 @ 19:18:56
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0