Mârten idag,imorgon och på Söndag ;) <33

Heej ! Idag så har jag då varit på Mârten, jag fick gå med Esmée för Linnea var sjuk ;( Men imrogn blir det allt att gå med henne :D <33 Jippie :P

Vi ska ha SUPERKUUUL Linnea :D <33 Jag tänkte ge er lite bilder på vad jag har köpt eller ja... Mamma och pappa köpt, för jag gick med dom ett tag också ^^

Men det var slut i batteri i kameran så då var det inte så lätt ^^

Jag kaan ju berätta lite grann ^^

Jag köpte t.ex En handväska ^^) Ett halsband och ett bar svarta benvärmare :D <33

Det var några exempel :D <333

Jag är väldigt trött och ska nog gå och sova snaaart :D Så det här var allt för mig just nu ;) <33 Och bara så ni vet så sitter jag och kollar på Pirates Of The Carrabien ;) (Y) Good movie :D <33


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0