Marie är ledsen !

Heeeeeej ! Nu sitter jag här vi storebror nr 3 dator är då med Esmée också ;) Och vi lyssnar på musik :D


Jag längtar inte tills imorgon men jag längtar ändå ;)|);

För imorgon såå åker Linnea till Teneriffa D: :'( <3333 Och jag längtar tills imorgon för då ska vi ta skolkort :D <33

Då ska man allt görs schnögg ;D <33  Schnögg = Snygg :D Sen så längtar man inte till ONSDAG den dagen kan man nu kalla för DOMMERDAGEN för då ska alla i 6:an ta spruta mot Påssjuka,Röda Hund och Mässlingen... X_x Jag hatar att ta sprutooooor ! X_o Men jajajaajjaa ! Jag hoppas att man får ta med sig en kompis ! För annars vet jag inte vad jag göööör ! ;)

Men nu ska jag inte sitta och skriva häär mer, har juu kompis :D <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0