Lite mer bloggande på G !

Heeej ! Nu kommer det lite mer bloggande ! :D <3


Just nu sitter jag vid en av mina storebröders datorer ! :) Lyssnar på musik och msn :) Sen blandra vi det med Bilddagboken också :D (Y) Det är väll niice :)


Idag så har man varit i skolan som vanligt och nu är det heelg ! :D (Y) <333333 Det gillas STARKT för det är så jobbigt att va i skolan när man är förkyld ! Måste gå och snyta sig hela tiden ! X.x    -....-''  o.o Men jag får ju inte snyta mig för mycket, och kan då inte använda nässpray när juag är tätt ! -.-'' *Suck* För om jag snyter mig för mycket, för hårt eller använder nässpray så börjar man ju blöda näsblod ! Och det har man gjort några 100000 ggr ! -.-'' Så är ganska van och får inte PANIK när det börjar ;)


Men deet var allt !! Heeejdåå ;) <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0