Lite berättande och Bilder :D

Heeej ! Nu sitter jag här vid pappas dator :)

Om jag ska berätta vad jag gjort idag så ska jag berätta det : Idag så har jag varit hemma hos Linnea :D Jag sov över hos henne :D Och vi har haft jättekuul ! Vi har skrattat så att tårarna flög över allt (Kan man sääga) Igår så var man väll på Mârten med Linnea ett tag, fasten jag fick ha med mig lillasyster också ! För att Linnea orkade inte gå så länge för hon hade redan gått ett tag ! Och då skulle inte jag ha haftnån att gå med när Linnea åkte hem, sen så hade inte lillasyster varit på Mârten... Så jag fick gå med henne ;) <33

Men nu så har jag inte mer att berätta ! Men ni ska få lite bilder också :D (dom är tagna idaag)



 <-- Autumn ;o

 <-- I don't like Autumn ! Because It's too cold ;(



Morgon Dagens Kläder ! :D





 <-- Heela klädseln

 <-- Tröja Från Mârten xD


 <-- Linne Från CliQue :D


 <-- Jeans Tights Från Kids :D


Heeejdåååå :D <33333333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0