Idool, Disco 56 ;) <3

Heeej ! Var 3 dagar sen jag skrev nått här i min lilla blogg :( Men har inte haft lust xD <33 Men ju ska jag börja blogg igen häär :D Just nu sitter jag och ser på Idol :) (Y) That's good :P Imorgon ska man väll till skolan som vanligt då ;D Efter skolan ska Esmée med mig hem för att vi ska samåka till Disco 56 som är på Badhuset (i Torsby) och det börjar kl. 19.00 och håller på till 22.00 :D<3 Jag tycker att det är kul att va på dom här Discona :) Men deet är väll en del som inte tycker det är kul !

Men ni kan gärna kommentera om det är någon som ska diit ;)<3 Inträdet kostar då 30 kr, men deeet var allt för mig just nu ;) Efter Idol blir det väll att Duscha :D<33

Heeeeeejdåååååå :D <333333




Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0