Hemma Hos Mamma :D (Y)

Heej ! Jag sitter nu vid datorn hemma hos mamma ;) Har väll varit här i 1 timme eller nått sånt :D Och imorgon så var det ju som jag skrev förut skolkort :D <33 Men ett - är ju att Linnea lämnar mig här i kalla Svergie ;( Jag kanske ska ta och packar ner mig i hennes resväska ;o Smart idé eller xD Men då tror jag nog att Linnea skulle bli lite fundersam och undra varför hennes väska väger så mycket xD

Och då öppnar hon väskan och ser att jag är där inne... Men jag skulle ju ändå inte vilja packa ner mig i hennes väska, för då måste jag åka flygplan och det är 1 av några saker som jag inte vill göra :) Och jag tänker då aldrig åka det heller så det så :D (Y) Och som ni vet så vill jag ju inte ha Onsdag heller för det är ju Dommerdagen för vi ska ta spruuuuta... Bläääää, men om man inte vill blir sjuk så får man väll ta sprutor ibland ;)

Jag sitter ju som jag sa först vid datorn, sen så lyssnar jag på en pipande liten Chirah ;D Hon ligger och piper för att mamma och min största storebror gick på övrevåningen... Dom ska bygga ihop en bokhylla :D Och då tror väll Chirah såklart att hon är ensam, men jag är ju häär :D (Y) Men nu har jag inte alls mer att berätta ! Sååå heeeejdååå :) <33333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0