Hellujsan

Heeej ! Nu sitter jag vid storebrors dator ^^ Lyssnar på musik och är inne msn, men har ingen att skriva med ! -.- Det är ju inga som är inne xD Men jaja... Idag så gick jag upp vid 10 nån gång ;) Fasten vaknade först vid 6 för att en av mina storebröder och hans kompis kom in där och då sa min storebror att han skulle sova (alltså kompisen) på soffan som är i vårat rum !

Men det ville han inte ! xD Och då vaknade jag utav att dom stog där xD Sen så gick storebrors kompis och skulle lägga sig i soffan i vardagsrummet ist ! Och då somnade jag om xD


Och nu fick jag äntligen 1 att skriva med på msn xD <3 Men det var allt för mig ! Heeejdåå ;) <3333

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Josefin

Tack Marie! Du får väl låna et... ;)

2010-09-04 @ 15:04:24
URL: http://pocke.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0