Hello Boys And Girls...

Hello ! Today are a very special day ! Because It's a very beautiful weather outside :D And I like that very much :D


Nej ! Men nu ska vi inte prata engelska häär xD Och jag vet inte ens om det blev en riktig mening ! :o Är inge bra på engelska ;) <33

Jag kom nyss hem från T-by :) Jag följde med pappa och handlade :) Idag så blir det hamburgare till mat :D Mums !! :D <333333 Var längesen jag åt det ;) Men jajaa... Just nu sitter jag vid storebrors dator, lyssnar på musik, är inne på msn också :) Sen så blir det väll att gå in på Bilddagboken, så ni ser ! Det är det gamla vanliga ;) Gör faktiskt inget annat på dagarna xD Men idag blir det nog till att gå ut och ta lite kort :) Eftersom det är så fint vääder :D (Y)

Men på Mârten verkar det som att det ska bli DÅLIGT väder )': Det är inte så kuuuuul D: Eller vad säger ni ?? ;o Det blir nog väldigt jobbigt att gå på Mârten när det är massa folk som går med paraplyn uppe ! Det kanske skulle bli trångt ?? Men jajaa... Man får väll hoppas att prognoserna ändras :D <33

Men det var allt för mig ! Jag är väldigt ledsen ! Men om jag hade suttit vid pappas dator nu så skulle det blivit bilder med, men det får vi strunta i nu ;) Men jaja ! Heeeejdååå :D <3333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0