Datorn Och Snackar Med Lillebror :D

Heej ! Nu sitter jag vid datorn och pratar med lillebror, och musik förstås :D <33 Idag så har man varit iskolan :D Och jag är bara väldigt arg eller ledsen eller kanske INTE längtar till den 14:e !!!!!! D:

Den 14:e så åker ju LINNEA till Teneriffa :( Och hon lämnar mig här i kalla Sverige D': Sen så ska jag va utan henne i 11 dagar eller hur många det nu var :'( Hur ska jag klara miig ?? ;o SÅ därför har jag och linena bestämt att vi ska vara med varandra VARJE dag nu ! Och då menar jag verkligen VARJE dag :D Eller huur Linnea ;)


Kommer du ihåg på Mârten : Toast Med Ost Och Skinka xD <3333 Såååå kuuul :D <33333

Sen mina näsdukar som jag kanske ska kalla ''Påtår'' Hahahah xD

Det är allt många minnen vi haar ;) <33 Men det är väll inte konstigt ! Vi har ju varit med varandra mycket och så har vi känt varandra sen Lekis :D (Y)

Men det var allt för mig just nu !! Heeeejdåååå :D <333333




Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

HAHAH!! Och när vi sprang genom väskorna och alla typ: Men ni får inte springa här! FAST VI SPRANG ÄNDÅ :D

2010-09-06 @ 20:48:17
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0