Blod I Näsan >:(

Heeej ! Nu sitter jag här med BLOD i näsan >:( Och det är då min lillasysters FEL för att hon är p dåligt humör och slog till mig på NÄSAN !!!!!!!!!!


Och det tåål int emin näsan D:< Men det verkar inte hon förstå än !!!! -.-'' Bara så ni vet så har jag en ÖMTÅLIG NÄSA... Så man får nästan inte klämma på denj så börjar jag blöda näsblod !!! -...- Det är jobbigt.. Ja xD

Och nu är jag sur på lillasyster ^^

Och jag sa så här till henne :

Jag: Gå å lägg dig !!!!!! >:(

Lillasyster : Jajajaaaa !!

(Lillasyster sätter på sig pyjamas, jag sätter mig vid datorn)

[Lillasyster går då och lägger sig i sin säng]



Jaaa ! Men det var allt !! Heeeeejdååååå <3333333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0