14 September !! :D Ägigt :D

Heeej ! Idag är det ju 14 September och det är väldigt ägigt !! :D För att varje månad den 14:e är det alltid ett Proffsigt Datum :D <33 Och det är Proffsigt för att jag fyller år den 14:e Mars :D <3333

Så idag är jag då 12 1/2 år gammal :D <33 Men jajaaa.. Just nu sitter jag vid pappas dator i vardagsrummet :D Pappa och 2 av mina storebrödrer ser på en film från 1970 nått sånt xD Den är vääldigt gammal xD Det höörs på rösterna ;) Förutom att sitta vid datorn dricker jag Loka Skogsbär MUMS :D !! <33 Sen så ska jag väll gå in i kylskåpet och ta mig en Dammsugare (Y) Det är också jääädrigt gött :D <33 Men deet var allt för mig just nuu ;) Heejdåå :D <3333333 Ni ska få några bilder också ;D


 <-- Tree's :D <3

 <-- Smooke ;)

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0