Utvecklingssamtal ;)

Heej ! Idag så har man ju varit i skolan som vanligt :) Sen vid 10 över 3 så hade man Utvecklingssamtal som också kan förkortas till UTV :) Och jaa ! Det verkade väll som att jag uppför mig (Y) Jag är snäll och annat sånt ;) Men snart blir det att soova ! Jag längtar till v.44 !! För då är det ingen skola !! :D <33333333333 Vi har Höstlov dåå ! Och det gillas vääldigt väldigt MYCKET :D (Y) Då kan man också soova länge :P

Imorgon är det Dans och då ska vi få se andra delen av filmen från Dansuppvisningen ^^ Vi kunde inte kolla på alla danser förra Tisdan så nu får vi kolla på 2:a :P Efter dansen så ska Linnea få åka med mig hem, bara för att jag åkte med henne hem sist :) Vi är så Snälla mot varandra :D

Men det var allt för mig just nu ! Heeeejdåååå :D <3333333333 :P



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0