Skiiit kuul ! :D

Heej ! Jag ligger nu i soffan ;) Fortfarande hemma hos Malin :) Sitter vid datorn såklart, annars kan jag ju inte skriva det här inlägget xD <3 Jag lyssnar också på musik :) Lyssnar då Rihanna låtar ;D Jag lyssnar då i hörlurar för jag vill lyssna på min musik :) Men vet ni en sak ?? Att nya expansionen till Sims 3 är SKIT KUUUL älskar det ! Min sim är vampyr och kändis :D Och sen så är hon med barn med en till vampyr, hoppas det blir en vampyr bebis föör det skulle va för AWESOME ! Jag kan iallafall rekommendera det :) Sims 3 äger ut Sims 2 HÅÅRT !


Hehee :P Men det var allt för mig just nu ;) Heeejdååå :D <3333333



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0