Jalla Jalla :)

Heej ! Det är Marie här :D Eller ja... Vem skulle det annars va ?? :o <3 Just nu sitter jag vid min mammas dator som då står inne i min pappas vardagsrum ;) Jag lyssnar på musik :D Av en orsak har jag börjat gilla Rihanna's musik mycket ! :O Har jag inte gjort förut ;) Men jaja ! Tog säkert en liten paus :) <3333 Men jaja ! Nog snackat om det :P

Idag så har jag varit hos Linnea jag har då sovit där :D (Y) Vi har varit till hennes mormor för där var hennes söta småkusiner :) <33333 Dom är sååååå sööööööööööta !!! :) <3333 Jag håller på att dö :') Men när jag och Linnea var tvugna att gå hem till henne så ställde sig hennes minsta kusin som är 1 år och sa Hej Dååå hela tiden :') Jätte Gulligt :D <333333

Men det var allt för mig just nu ;) Heeeeeejdåååååå :D <333333333333333333333333



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0