Excuse ;)

Haay :p Var då 3 dagar sen jag bloggade, förlåt men jag har inte haft nån dator att sitta vid :/ Men ajaa.. Igår så var man med Linnea hem :) Jag fick då följa med henne till frisören och klippas sig ;) Och hon blev JÄTTE FIIN ! :) Ni kan se hennes reultat här och hon blev nöjd ;) (Y)

Idag så har man varit i skolan ;/ Imorgon så vill jag bara att skoldagen ska flyyga iväg ! :D För jag vill till Karlstad men jag vill också ha looov ! :D <333 Längtar som en liten ap korv tills lovet ska börja :) Men nu ska jag berätta för er här vad jag ska göra på höstlovet :)

Jag ska till Karlstad imorgon och sova över hos Malin jag ska då sova där från imorgon tills på Månad :) Sedan så åker jag, Malin, en av storebröderna & småsyskonen hem till Torsby ;) Sedan på Torsdag så ska jag till Karlstad med Linnea ! :) <33 Det ska bli jätte kuul ! :D Men då Onsdag så ska man ha kalas ;) Ska hjälpa lillebror med hans kalas för han fyllde år i Tisdags alltså den 26:e Oktober :) Så man får säga GRATTIS I EFTERSKOTT :D<33333

Öhm... Nått mer att berätta om ;o Men ni ska inte vara rädda ! Jag ska blogga mycket nu när jag är i Karlstad också :) <3 Så ni behöver inte vara rädda :D Men just det ! Glömt en sak :} Nästa Fredag alltså den 5:e November så ska jag kanske på nått som heter Spöknatta, men vet inte riktigt ? :/ Vi får se ;) Jag kanske får med mig Esmée eller får jag ta med min storebror xD Eller så går jag inte...

Men det var allt för mig just nu ;) Heeejdååå :D <3333



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0