Snart 3 Månader ^^

Heej :) Eller Godmorgon till er som nyss kommit upp ;) Idag gick man upp vid halv 9 för att ge pappa frukost på sängen för det är ju FARS DAG idag :D Så jag säger Grattis till alla Pappor där ute i världen ;D Men jag ger då ett stort grattis till min PAPPA <33 Men jaja ;) Sen så gjorde jag en teckning till pappa som han fick, blev väl rätt nöjd med den !

Idag så ska man ju till Badhuset med Martin,Madeleine & Marcus, Linnea kunde inte följa med för hon skulle till sin Farmor och äta ^^ Tror det var det i alla fall ? Så man åker väl vid halv 11 nått sånt skulle jag kunna tänka mig ;) Man hoppas också att det inte är så många barn däär ! Att dom flesta var där igåår ! Jag orkar inte me om det ska va många xD Men jaja, jag kan ju inte säga till dom att dom inte får va där för ja... Då är jag ju elak ! Och jag är då en människa som inte är elak utan jag är SNÄLL :D

Men det var allt just nu ! Heejdåå :D <333


P.s Ganska många smileysar i detta inlägg va  ?? xD


<-- Grattis På Fars Dag :D <333




Sen så ska jag förklara Rubriken också ! Jag har skrivit Snart 3 Månader för att den 18:e November har jag haft lugg i 3 månader ^^ SÅ nu vet ni deet xD

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0