Min familj (Syskon,mamma,pappa)

Bilden kan är lite konstig ? Men jag är ju konstig så vem bryr siig ? :D















<-- Min söta lillasyster ! :D <33



















<-- Min söta lillebror ! :D <33












<-- Min söta storebror ! :D <33 p.s. Han har inte så långt hår nu ! ;D Han är yngst av mina storebröder...













<-- Min andra söta storebror ! :D <33 Han är näst yngst av mina store bröder...
















<-- Min tredje storbror som är näst äldst, också sööt ! :D <33









<-- Min söta storasyster ! :D <33












<-- Han i mitten är min största storebror, också söt ! :D <33




<-- Mamma & Pappa också söta !! :D <3333








Sååå ! Det var alla i min familj... Vänta ! Måste ju ta en bild på mig ju !!











<-- Jaaag ! ^^





SÅÅ !! Nu är det alla ! :D Och det är 10 bilder :D SÅ ni ser, jag har stoor familj :] Det är roligt det :D






























Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0