21.27

<-- Hihii ! Fiin va ? ;D



Hallojsan min bloggiga blogg :D Idag så har man då ett födelsedagsbarn i familjen ^^ Och det är min mamma ! :D så då får man väll säga så hääär !



Grattis Mamma 48 år ! :D <33333333




Hihiii :D Och mamma kom ungefär jämt nyss hem till pappa för att hon har inte vågat sig att åka hit när hon hade druckit öl igår... För det var ju cykelfest och då kan ju dom vuxna dricka mycket ! Så hon kom ungefär vid 21.00 ^^ Och av mig fick hon en Teckning ^^ Och av min lillasyster också en teckning, och av hela familjen lotter ^^ Och jag sov typ till 12 idaag, och det är väll som vanligt då xD och då så åt jag frukost som alla gör ;D Sen hjälpte ja till att städa, för det ska väll va fint när nån fyller år ? ^^ Men jag har faktiskt inte så mycket att skriva ^^ Men om ni vill veta vad jag gör nu så lyssanr jag på Spotify musik och är inne på msn och bilddagboken :D Och sen så spelar jag Diablo 2, fasten tar en paus nu ;D hihii :P Men jajaa, det var väll hela mitt schema idag xD Hahaa ! Fråga inte varför jag kallar det schema ? O.o jag är väll lite knäpp sådär nånstans inne i hjärnan ^^ Eller vad säger ni ? :O




Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0