Uppe klockan 9.30... ;D

Heej ! Nu sitter man här i pyjamas, men ska snart gå och sätta på sig kläder ! ;) Idag så gick jag upp klockan 9.30 :) Det är ju braa ! För man börjar nu snart skolan ! Men man måste ju lägga sig tidigt på kvällen också ^^ Och om man ska till skolan måste man lägga sig tidigt gå upp tidigt !! -.- Men jajaa ! Sånt är livet :) Jag börjar skolan den 23:e alltså om 5 dagar :O !!! Längtar ! :D För jag börjar nu en ny skola :) Spännande blir det !! ;) Men nu lämnar vi det ämnet och talar om nått annat ! ;D

Joo ! Om ni vill veta vad jag gjorde igår så ska ni få veta ! :D

Igår så satt jag eventuellt vid datorn och spealde Sims 3 Destination Världen ! :D Väääldigt kuul :) <33 Sen så kollade man väll på tv:n, som ni vet så skrev jag ju att jag kollade på Curage och Svampbob :D <33 Men det var väll ungefär allt viktigt xD Nej, men sen så har jag ju varit ute också ! Men INTE åkt nån cykelmoped ! ;( Kan inte för att jag har ett sår på tummen så när jag ska gasa så göör det ont ! ;) Men om man är envis så kan man väll åka :D Men när jag var ute så tog jag kort (Tummen Upp) Så det kan bli många kort som kommer upp i bloggen ! :D Men jag tror inte att jag tar alla på en och samma inlägg ^^ Utan jag får nog ta ett inlägg med bilder och ett annat ! :]

Men idag så bär det då av hem till pappa ! :) Men Storebror nr 4 och småsyskonen ska vara kavr här för att mamma ska åka tillbaka hem till sig sen ! Och då kan ju inte alla följa med för då blir ju Chirah ensam ! Och det gillar hon inte :o Så det är ju bra att Storebror nr 4 och småsyskonen stannar häär :D Och imorgon kanske det blir till att vara med Linnea ;)


Vad säger du Linnea ska vii ta och göra nått imorgon ?? ;o Men det var allt för mig just nu !! Heejdåå ;D <33 Förresten så blev det här ett ganska långt inlägg ;) Och för att det inte bara ska bli text så ska ni få en bild också :D


<-- Avslutar inlägget på ett fint & gulligt kort på min lillasyster ! :D


Tack för att jag får skriva i denna inderbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0