Dagen Ord

Nu kommer det ! (Trummvirvel) Dagens Ord är : Limppastej

Såå ! Där fick ni det ! :D Dagen Ord blev Limppastej Ni trodde sääkert att jag skulle ta ett ord som fanns... Men neej ! Jag tog som jag sa igåår ! Tar bara ett ord som kommer fram i huvudet på miig ;D Och  idag var det Limppastej som kom upp här i mitt lilla nöthuvud ! ;) Hehee ! Dagens mat idag blir Fiskpinnar ! Momsi Momsi :D <3 Sen så ska mamma sätt igång med bakning ! :D Hon ska göra matbröd,brun kaka (Kallar det så för jag vet inte vad det heter) Sen så skulle hon gör bullar tror jag ? ^^ Nu kom det en som mamma känner ^^ Han kom med sina hundar Bamse & Lisa ! Dom är jätte gulliga ^^ Sen så ska kanske mammas jobbarkompis komma hit ! Ni vet hon som jag talade om ! Hennes hund som jag hade varit ute och gått meed :D Hon heter Chira (Stavningen) Jag vet inte precis om hon stavas så ^^ Men nu var det allt för miig ! Heeeeejdååå :D


Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33




(Kommer sääkert flera inlääg ;D <33)

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0