Skolfoto imorgon!

Hejhej på er!
 
Imorgon så ska vi ta skolfoto. Inte kul, man ser alltid ut som ett litet mongo, jag gör det iallafall! ^^
Varför har man skolfoto egentligen? ;O Ser ingen nytta med det, men det kanske är bra. Jag vet då inte?
 
Jag längtar som attans till helgen också! Ska bli så kul, mârten är ALLTID kul! ♥ Speciellt karuseller och allt skratt som framstår! Det är ju synd att biljetterna ska va så dyra!
 
På tal om skolkort nu igen då. Jag vet inte hur jag ska ha mitt hår.. Ska ha det utsläppt iallafall. Men Kanske ska locka det lite? Ja. Vi får se hur det blir imorgon!
Jag har tråkigt också för er som vill veta!
 
Usch. Tråkigt inlägg det här blev! Bir nog inte mer bloggning idag, men imorgon blir det! (:
 

Torsten



 

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Man har nog skolkort för att kunna titta tillbaka på när man är äldre serru ;)

2012-09-08 @ 11:16:47
URL: http://mahlyn.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0