Skola imorgon...

Hej alla gulliga människor därute och ni som kanske läser min blogg! ^^

Idag är det ju Söndag och det betyder skola imorgon ;s Men jaja, veckan efter den här veckan som kommer är det ju Danspalatset och då behöver man inte gå på några lektioner om man inte vill! (; Så det är ju VÄLDIGT nice!! Och efter danspalats veckan är det väl Påsklov tror jag? Hehe, har ingen koll (x

Men jaja.. I fredags så åkte jag hem till mamma och har varit här! Fast idag så ska man hem till pappa!
Jag har inte mycket och skriva.. Ikväll blir det väl och kolla på Big Brother om det inte är nån annan som ska se på TV:n.. Hoppas inte det! ;D


LINNEA!!!!
NÄR SKA VI LEKA? :D



Yes, we are beautiful!

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0