Snart! :D

Hej på er! Det är ju en vecka emellan varje inlägg, ska bli ändring på nu när sommarlovet drar igång! (;

Det har inte hänt något speciellt, jag är väl hemma hos mamma, sover här! (: Man får ju passa på nu när hon är ledig! Och imorgon är det ju en vanlig skoldag,Tisdag är det halv skoldag andra halvan där ska vi se på nån som trollar och rensa ur skåpet! Och Onsdag är det brännboll och sen på Torsdag är det examen! ♥ Och efter det blir det att gå på min storebrors student på Fredagen och resten av sommarlovet blir det väl chill på hög nivå!

Det var allt för mig nu! Hejdå! ;D

Måste ju länka till min lillasysters blogg
bara för att hon länka min på sin blogg! ^^
Lillasysters Blogg

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0