Orkaringenting....

Idag är det Söndag... Det kan ju få va Lördag igen det skadar inte mig... xD Örkar inte med skolan, det är tråkigt, det är jobbigt.. Man blir för trött.. Ska spela piano imorgon också, tycker ju det är kul men orkar inte spela piano.. Kanske ska sluta, nej et ska jag ju inte för jag tycker det är kuuuul !! Sen har man dans på Tisdag, det orkar jag heller inte med... xD

Jag tror den här veckan kommer bli en jag-orkar-inte vecka ! Men sånna dagar/veckoer måste väl komma nån gång?? Eller...?!

Igår så var man ju hemma hos Linnea, sov hos henne Fredag-Lördag ! Det va sköjsmöjs!!!!!! Vi skrattade en heldel i alla fall när jag kom dit på Fredag och Josefin skulle sätta på sin skoldator... xD Va en massa kul bilder där.
Hejdå ! -.-



Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Jag har en SUPER enkel lösning till dina problem. Du är sleten säger du. Vad behöver du då? JO SÖMN SÅKLART. Väx upp å lär dig å gå å lägga dig om kvällarna, kära nån! :P Annars kan du inte gnälla heller!

2011-09-04 @ 23:52:08
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0