You can choose, be alone or 4-ever alone..



Hejsan... Förlåt om jag inte har bloggat...!


Har ju haft ett helt Höstlov på mig, men har inte orkat xD
Men det blev väl nått inlägg på Höstlovet ?


Jaja...

Idag har jag ju varit i skolan och haft lektioner!
Imorgon ska man till skolan och biblioteket ska man till på morgonen, jag sitter och funderar på om jag ska gå av bussen vid biblioteket eller åka direkt till skolan, vet inte riktigt eftersom jag inte vill gå ensam dit och inte sitta ensam där... Men ska fråga en i min klass om hon går av direkt eller åker till skolan först (;

Ohyes, just det!! Ska ju med Linnea hem imorgon, det ska bli superkuuul !! ^-^


Hajsdås !

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0