Plantor!

Heeej ! Det är fult väder ut och det gillar inte jag för då kan vi inte så Jordgubbarna ! :/ Det är dååligt !! Men vi har i alla fall stoppat gurkan & det andra i krukor med jord så dom ska väl va nöjda ! xD

Gissa när jag gick upp idag !! Nej det kan ni inte, jag gick upp halv 1 sov antagligen vääldigt gott.. Om jag ska va ärlig sover jag alltid gött hos mamma och pappa alltså när jag är hemma. Men tror det är många som gör det.
Och Malin,Niclas & Ronja kommer antagligen hit snart, tror jag?

Men ska låta Madeleine spela här nu ! ;D <3



Cards På Mig & Madeleine!! :















Det var dom korten på oss 2 ;D
Nu ska ni få ett stort fett kort på mig bara för att !





HÄÄÄÄÄJRÅÅÅÅ ! ;D <33333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0