Listus!

En lista som jag snodde från Josefin (Linneas storasyster) :

Höger- eller vänsterhänt: Höger, vad annars ? ^^
Humör just nu: Glaaad som alltid ^^
Favoritgodis: Lakrits tror jag!
Är det nåt du absolut inte äter: Mycket xD
Kläder just nu: Tights  & Tunika ;D
Musik just nu: Ingen!
Vad sa du senast: Nu vet jag vad jag ska göra!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ingen aning :o
Sommarplaner: Umgås, bada m.m. ^^
Fisk eller badkruka: Fisk xD Inte om det är för kallt!
Saft eller alkohol: Saft, dricker inte det så ofta! Men saft utan alkohol då x)
Hur många kuddar sover du med: Twoooo !
Favoritväder: Soolen och det varma
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobilen,Hela min familj + Linnea & en dator kanske?
Spelar du nåt instrument: Japp :D Piano
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska DELUXE !!
Sparare eller slösare: En liten slösare kan jag tro!
Bästa film: Kömedi
Tror på liv på andra planeter: Tänker inte på sånt så ofta..
Kommer du ihåg din första kärlek: Nej xD
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Neppe, tror inte det
Tror du på mirakel: Jomen visst!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jaaa!!!!!!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jappsi :>
Ser du på kärleken som ett misstag: Naj!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Fääm :D (Fem)
Bio eller promenad: Beror på vad jag har lust med
Är du kittlig: JAHAA !!
Snarkar du? Vet inte, kan inte lyssna på mig själv?!
Stjärntecken? Fiskarna såklart!
Rädd för insekter? Jaa, spindlar, fästingar m.m.
Äckligaste insekten: Fästing,Geting m.m.
Största svaghet: Vet inte.. ?!
Det här är jag bra på: Inget ! :O
Bästa bok? Vet ingen nu...
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Tankeläsare ! :D
Vad vill du jobba som? Dagisfröken, Bilmekaniker eller Bonde !
Chips, morötter eller godis? Chips & Godis & Morötter
Pizza eller hamburgare? Hmm... Pizza skulle ja tro ?!
Skriver du dagbok? Naj..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Öronen vill ja ha hål i :) Men ingen tatuering
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Helst Rent!
Gungar du på stolen? Naje
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig!!
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster
Är du rädd för blod? Najse
Saltar du på maten? Naj, inte så ofta!
Gillar du att sjunga? Jaa ^^
Anser du att du är stark? Strakast i världen! xD
Brukar du sola? Näpp
Vad gör du om du får hicka? Skrattar ! xD
Röker du? Never ! Och kommer aldrig göra !
Snusar du? Never ! Och kommer aldrig göra !
Använder du knark? Aldrig i hela mitt liiv
Kaffe, te eller inget? Coffee ! :D
Har du en besatthet? Naj..








DÄR VAR DET SLUUT ! GÖR DEN DU OCKSÅ ;D

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0