Wippie ^^

Heeej ! Orkade inte blogga igår, hade ingen lust alls xD

Vet ni en sak? Jag är fortfarande i skogarna hos mamma, har spenderat hela sommarlovet här ju ;D Men har ju varit hos pappa också sen har man ju varit med Linnea med..
Imorgon skulle jag antagligen följt med Linnea till Karlstad men det kan jag inte för Niclas (Malin's pöjkvän) fyller år imorgon och då ska vi ju fira honom, kan väl inte åka iväg då.. Eller han kanske inte ens ska firas, vad vet jag.. Men jag gissa på att han ska det !

Och jaa... Igår.. Vad gjorde jag då? Ingenting xD Som vanligt.. Idag gör jag heller ingenting, men ska ta och gå ut i alla fall.. Mobilen måste jag sätta på laddning också!! Sen funderar jag på när mamma ska upp ;o Hon jobbar ju inatt också, sen är hon ledig i 2 dagar nått sånt (:


Glad jag blev nu när jag skrev mycket i det här inlägget!

Har jag nått mer och berätta? Jo, att jag ska va med Linnea en massa när jag kommer hem till pappa igen, det har jag bestämt ! ;D











Där fick ni se vilka kläder jag har på mig ;D

Tjabba Tjena HejDå

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0