SKRUVADE ÄR VI !!

TjenareTjenare ! Sitter här i köket med ett Ronja brevid mig :) Hon är en kul filur som nästan är lika konstig som jag ! Och jaa... Det gillas ju med två stora tummar uppåt ! (Y) (Y)
Och vi 2 sitter här och äter skruvar.. Och Madeleine kom jämt nyss och sa :
Heej ! Sen gick hon och sen hördes det ett litet AJ! från henne... Och jag tror det här är världens konstflummigaste inlägg jag någonsin skrivit, vad tror ni ? ;)

BajBaj !<3



Ronja & Marie Pictures :D:D:D:D:D:D:D:D








Älska kortet !!! xDxDxDxD


Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Nu finns vinnarna för dagens blogg uppe på bloggen!:D Kolla om du vann, om inte anmäl dig igen redan nu!:D



SPAM ÄR TILLÅTET

2011-07-16 @ 10:45:03
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0