Ro Ro Ro !

Det är vad jag har gjort ! Man jag är, vet det ;)

Jag & Niclas va ute på sjön och skulle kolla om det var nån fisk i malarna, vad det nu heter xD Och jag rodde !! Gick ju rent bra.. Den första Malen var det inget i men den andra var det en stor Gädda i. Det var kul ocxh ro men väääldigt jobbigt, så nu är jav beff !!

Idag gick jag ju upp halv 11 också, det är en okej tid (; så när jag kom upp kolalde man på TV sen åt man frukost satte sig vid datorn och sätta på sig kläderna! Efter det så satt jag vid datorn ännu mer och sen åkte jag ut på sjön, men det är nog inte så spännande om prata om mer..

Vi får höras senare !

BajBaj !<3


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0