Mummis (:

Hejsan.. Jag blir kvar hos mamma tills på Söndag, om jag inte stannar längre ?! ^^ Linnea... Kan du inte flytta lite närmre mamma, hehehhiihhihihahahhöhöhö.. Men det tror jag inte hon vill.

Vet ni vad Madeleine gjorde nyss? Hon spräckte sin ''gummiboll'' vad man nu ska kalla det, den var i alla fall fylld med vatten och hon satt antagligen och tryckte på den och jag sitter med hörlurarna på örona och lyssnar på musik och Madeleine gråter och jag fattar inte varför och så säger hon '' Hjälp mig ! :o ''... Jag kollar bak och det är typ blött överallt !! xD Det var lite småkul sådär, så jag hämtade en handduk och började torka!


Och snart blir det väl att spela sims <3
BajBaj !<3


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0