GRATTIS TILL ETT MARTIN (: <3

Grattis Martin som fyller år idag ! :D Han fyller 15 år ^^

Hittar ingen bild på Martin så jag kan inte lägga upp nån bild på honom xD



Hejhej ! Nu bloggar jag, och jag bloggar inte mycket alls och det tycker jag är dåligt ^^ Så jag ska försöka blogga mycket idag (: Hoppas ni blir glada av det om ni inte blir det så är ni inte glada...

Vet ni en sak ? Jag gick upp 6 minuter över 1 alltså 13.06, hihihihihi... Då blev jag nöööjd !! Vill inte sova till 9 bara, för tidigt för mig!!
Sen när man kom upp så duschade jag sen åt jag frukost c(=

Men man ska ju såklart fira Martin hela dagen också (;


BajBaj !<3

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0