....

Hejhej ! Jag sitter nu här och bloggar ^^ Har ju inte bloggat på 2 dagar och det är för att jag inte haft tillgång till nån dator.. Så jaa... xD Jag är ju som sagt hemma hos mamma och det mysigt, Torsten & Evert är världens sötaste kattungar.. Men Signe & Olga är också söta såklart!!!

Jag & Malin har tejpat fast ett snöre uppe i taket och så har vi hängt skrivpapper nere i änden och Torsten & Evert
ÄLSKAR DEN !! Den håller till och med, så jaa! Jag kan ju bara säga att jag & Malin är awesome på och göra leksaker till katter (:

Idag gör jag ju inget speciellt heller, som ni kanske har läst så håller jag på med kattungarna och leker och busar med dem och så chillar jag även ! Måste ju njuta av dom sista veckorna av sommarlovet ;D



Hära ! xD


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0