600 INLÄGG !!!!!!! :D

HEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !

Spontaaan Daaans ! xD  Fått det får ett program... Ni kanske vet vilket... Inte vet jag? Och vet ni en sak ?!?!?!?! JAG HAR INTE RANDOOOM OCH SKRIVA OM :O Gaaasch... Ni kanske nöjer er om jag skriver helat vanligt men ändå lite knäppt ;D


Joo..... Jag har nyss kommit hem från att ha hämtat Martin vid Hembygdsgården där han då sommarjobbar! Och när vi var där förut idag dag så drack jag Blåbärs Soda & åt en Mockakaka (Om det nu heter så?) Och sen fick jag smaka en bit av hans morotskaka, och oh maj gadd va god den var!! Ni skulle bara ha smakat den ;P Nu ger jag brorsan beröm här på min blogg men äsch ^^ KulKul är det väl.. Och Martins ska då ta med ett recept på morortskakan nån dag! Vet ni en till sak ?! xD Malin ska hjälpa till och jobba där på Fredag, skojs för henne..


MEN DET VAR ALLT ! BAJBAJBAJBAJBAJBAJBAJ <333333


600 INLÄGG ;D<33




Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0