Woopsi !

Heej ! Har inte bloggat på ett par dagar nu ! Och det är för att jag inte haft ork och jaa... Det är såå när det är skola för man är såå trött efter skolan ! -.- Men snart är det helg och det är väldigt skööönt ! Men det kanske ni redan visste ? ;) Men nu har jag faktiskt lagt in bilderna på datorn så ni får lite bildern sen :) La in dom jämt nyss... Men nu ska jag berätta om vad jag gjort idag och vad jag gjorde igåår !

Igår :

Jag har varit i skolan ! Efter skolan blev det hem till Linnea, vi hade JÄTTEKUUL ! :P Som vanligt då. Men det första vi gjorde när vi kom hem till henne var att sätta Potatisarna på kokning och Fiskbullarna i kastrullen. För vi skulle göra mat sjäälva och det är ju jag och Linnea experter på ! Eller huur Linnea ? ;) Hoppas du tycker det, men det tycker i alla fall jag. Sen när man hade kommit hem från Linnea så blev det att äta Falukorv & Makaroner och när jag åt gick jag in till Mattias rum och kollade på en film som han satt och kolla på ! Den handlade om att det var en gubbe som hade rånat en bank och han blev tagen av Polisen kom i fängelse och på det fängelset var det värsta Brottning !
Den var lite konstig ;D Men sen vid 9 tiden så blev det Nyheter, har det i SO-läxa tills imorgon ! Jag ska ta reda på mer om Översvämmningen I Australien så igår skrev jag 2 punkter ;)
Men sen kollade jag på Nyheterna klockan 10 för att se om det fanns bättre saker att skriva !

Idag :

Jag har varit i skolan och åkte skridskor på gympan ! Det ska man göra imorgon också :) När man slutade skolan så gick man till Konsum för att åka med pappa hem, men först skulle han handla... Efter man kom hem så tog jag mig mat ! Jag åt Köttfärssås & Makaroner dom andra år Kalvsylta och Potatis.
Sen har man suttit vid datorn och TV:n

Men om några minuter blir det att slå på 2:an för att se på mer Nyheter och försöka att hitta dom andra 2 Punkterna ! Om dom inte berättar så mycket på Nyheterna nu så kollar jag vid 10 ;)

Men nu ska ni få bilderna ! ;) <33



 







                                                              Bybyye !




Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0