Varit Ute Och Lekt I Snön Ännu Mer :)

Jaa :D Vid 8:a (20.00) tiden så var jag ute och lekte i snön igen ! Jag,Malin,Marcus,Madeleine,Martin & Magnus var ute ! Vi lekte en lek att 2 stycken skulle vara Poliser ! en av dom Polis och den andra PolisHund. Det var en kul lek men det var jobbigt om man var i djup snö som kom upp till låren på en, och jaa... Man ramlade en massa gånger och blev anfådd ! Hahah :D Men det var i alla fall jättekuul ;) Jag var till och med Madeleines Polishund en gång och blev blöt på knäna. För om man var Ploshund så skulle man kypa på 4:a ben och om man såg en av ''bovarna'' så fick man springa på 2 ben ! När man skulle fånga dom så var man tvungen att sätta sig på 4:a ben ! ^^ Men om man var Polisen så fick man springa på 2 ben hela tiden :D <3
Det är väl bra att man har kul med sina syskon ibland ! Eller huur ? ;)


Jaa... Vid 9 (21.00) Blev det väl att se på Kanal 5 ! Och det var inte så roligt det programet vi såg på ! Men lite grann var det väl. Just nu sitter man här farmför datorn och gör inte ett skit ! Hehe :)
Vill ni veta en kuul sak ? Imorgon så ska Mamma,Malin,Magnus & Martin åka hem till Fensbol och Jag,Madeleine & Marcus ska stanna kvar här hos mamma ! Det ska bli kul och då ska vi gå ut och ha skojjs ;) Jag ska TVINGA dom till att gå ut ! Tillåter inte ett NEJ då. Vi ska leka den där Polisleken då. Eller jaa... Jag får ju fråga om dom tyckte den var kul !

Men om vi bara är 3 st kan vi ju inte ha en Polis och en Polishund då får man bara ha en Polis. Men jaja :D Det var allt för mig nu ! :) Vi får se om jag kanske slänger in ett inlägg innan jag lägger mig. Heeejdåååå :D <33 Och kanske Goonatt.




P.s Bra uppdatering på bloggen idag också ! :) Det ger vi en TUMME UPP (Y)


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0