Varför är du så bääst ?? :') <3333

Jaa, det undrar jag Linnea
Kan du besvara den fråågan ? ;o Hehe ;D Men det visste hon antagligen redan !
Idag så har man då varit i skolan och jaa ! Har varit på ett konstigt humöra idag xD Har faktiskt sagt så här til mina klasskamrater :

Heej :D Va kul att du är här idag :D

Vet inte varför jag sagt såå ! Haha xD Dom tyckte nog jag va lite konstig så, men man måste väl få ha sin Marie Time nån gång ? Eller.
Efter skolan så blev det med Linnea hem, och vi hade såklart kuul :D <33 Nu sitter man vid datorn och är inne på Facebook, lyssnar på musik ! (Y)


Men nu har jag inte mer att skriva ! Heeejdååå ;D <333

Apor ! Visste ni att vi är släkt med dom och att dom är väldigt TUFFA :D <3

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Ja du är lustig du, lellasöstra :) Fina kläder ! Kraamer <3

2011-01-25 @ 07:50:15
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0