Vackert Väder :) <3

Hellu :) Idag är det vääldigt vackert väder ute, solen tittar fram och det är djup snö ^^ Och det är faktiskt kul och gå i djup snö som går över knäna ! Så Jag,Madeleine & Marcus var ute och lekte rörelse kurragömma förut. Det är vanlig kurragömma fast man får röra sig. Hehe :P Det är kuuul ! Speciellt när man är hos mamma för hon har ju en skog brevid sig. Bara några meter ;)

Idag så ska man stanna kvar här hemma hos mamma med Marcus ! Mamma ska ju åka och jobba vid kvarti i 8:a nån gång där :) Madeleine ska följa med pappa hem och jag och Marcus ska se på film ikväll, men först blir det ju Let's Dance men jaja ;) Nu har jag inte mer att skriva :D Ha det bra, hörs senare :) <33





Hahaha ;) Snygg bild på mig va ? ;)

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0