Tjock Som En Bulle :D

Hejsan Alla Fina Bananer ^^ Idag så gick man upp vid 13.00, nån gån där :) Och nu på kvällen så har man ätit Fläsksås, MMMMMMMMMMMMMMM det var JÄTTEGOTT :P Sen efter maten så har man ätit massa KanelBullar så nu är jag lika tjock som en :D <33333 Och dom är hur goda dom helst ! :P:P Jag ska stanna kvar hos mamma inatt också och blir antagligen kvar här imorgon också ! Men på Onsdag tror jag att vi ska åka hem till Pappa :)

Men jag har inte mer att skriva nu så jag säger Heejdåå :D <33


P.s I det förra inlägget glömde jag skriva en sak ! ^^ Jag skrev ju : Hemma Hos Mamma, Inte Mitt I Stan. Och då glömde jag skriva att Mamma hon booor ju mitt i skogen men Pappa han bor inte mitt i stan xD Bara skrev så :) Bara så ni vet det....


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0