Skola....Skola.....Skola......Skola.....Skola... Nemen Hejsan Helgen ! Det var längsen !

Haha det är så det känns !
Idag så har man då varit i skolan och imorgon är det den underbaraste dagen på hela veckan... Fredag in my heart

Sedan imorgon så ska man med den bästa av dom bästa hem ! :) Linnea :D <333 Haha ;D Ska jag säga : Linnea in my heart då ? :D<33 Hehe :P Och jaa vi ska väl ha kul som vanligt :) Men vet ni ? Nu ska jag berätta en kuul sak :D

Idag när vi fick sluta gympan så tog en i min klass av sig skridskorna och jag satte på min skydd på skridskorna ! jag skulle ställa mig och vänta på hon som går i min klass för hon skulle gå med mig och hålla i mig så jag inte ramlde eftersom det är så glingt ute ! Och då sa gympaläraren : Gå försiktigt nu så ni inte ramlar och slår er !
Och sen när hon i min klass kommer tillbaka så börjar vi gå ! Och då så glider klumpiga Marie med sin skridsko så både jag och hon ramlade xD Och vi skrattade jätte mycket !
Efter vi kommit på benen så börja vi gå igen :) Sen kom en annan kompis till mig och gick brevid oss :) Hon höll också i mig ! Och när vi var uppe för backen så tappade jag mitt skydd ! -.- Och då tog min kompis upp det och jag gick där med en skridkso som inte hade nått skydd... Sen när vi hade gått nerför trappan så tappade jag andra skyddet ! Och vi skrattade ! xD Sen när vi hade kommit in genom dörren skulle jag sätta på mig mina skydd så att jag inte tar sönder skridskorna... Jag gjorde då det och sen så skulle jag börja gå, när jag gått 2 steg så tappade jag det högra skyddet så jag bara skrattade men sa också : Men åå !!
Men jag satte på skyddet igen och då höll det sig kvar ! hahahahha xD Så jaa :D Min dag har faktiskt inte varit så dålig trots allt :)


Menmen... Har inte mer att skriva nu så jag säger Heejdåå :D <33
Ni får ingen bild så ni får böja er med text ;) <3

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0